Pagina's

12 mei 2013

parfum stash ♥

heyy allemaal,
vandaag laat ik jullie mijn parfum stash zien :)


Dit is een deel van mijn parfumstash, niet alles maar verder zijn het nog een paar goedkope stinkende parfummetjes (< is dat een woord?), maarja ik ga over de 10 parfummen hierboven wat vertellen.


We gaan van links naar rechts. Dus we beginnen met FLOWERBOMB van viktor&rolf. Het is een hele lekkere geur en ruikt een beetje roosachtig. Ik vind hem superlekker en hij is dus one of my favorites. Dan de Kate Moss van Kate Moss, hij heeft geen andere naam ofzo. Deze parfum vind ik echt niet lekker hij is heel sterk en je krijgt er hoofdpijn van. Ik heb hem een keer gekocht in de uitverkoop omdat ik het flesje leuk vond. Dan Christina Aguilera van Christina Aguilera dit is echt mijn lievelings parfum samen met Burberry Brit van Burberry omdat tja het is lastig uit te leggen maar het is echt zo'n alledaagse parfum, en ruikt gewoon superlekker fris.


Dan de parfum Bien vivre van GUINOT deze parfum is ook heel lekker en ruikt lekker naar bloemetjes hij is een beetje zoetig. Dan your fragrance van Replay, deze vindt ik een beetje te zoet en goedkoop ruiken hij is dan ook veelste sterk. Dan Life van Esprit dit vind ik echt zo'n kinder pafum die een beetje naar snoep en bloemetjes ruikt, deze vind ik dan ook niet echt lekker.


Dan een parfum die de naam pafum d'or heeft, het is niet van een merk volgens mij. Maar ik had hem in  een kortingsbak in een winkel in Frankrijk gekocht omdat ik het flesje wel schattig vond, maar hij stinkt echt verschrikkelijk. Het heeft echt zo'n te sterke oma lucht. Echt heel vies. Dan Iris van Zara, Deze heb ik ook in Frankrijk Gekocht maar dan bij de Zara. Ik heb hem eigenlijk gekocht omdat mijn naam erop stond :) maar daarnaast vind ik hem ook nog heel lekker ruiken. Ik vind hem te sterk voor overdag maar voor een feestje vind ik hem wel heel lekker.



Dan deze twee mini's van Burberry, de eerste die heet volgens mij gewoon Burberry?, deze heb ik ook als gekocht omdat ik het een schattig flesje vind maar ik vind de geur te mannelijk. Misschien is het eigenlijk een manneluchtje?, ik weet het niet. Dan Burberry Brit van Burberry en Yummie deze is zoooo lekker het kleine flesje is bijna op en de grote staat op mijn wishlist:) Ik krijg echt altijd complimenten als ik hem op heb, dat ik lekker ruik ^^


Dit was een deel van mijn parfum stash, Ik ben er achter gekomen dat ik veel parfum koop omdat het er leuk uitziet, wat best wel stom is. En dat ik ook parfum koop die ik eerst heel lekker vind maar na twee weken vind stinken. Mijn ultieme favorieten zijn Christina Aguilera en Burberry Brit, als die op zijn zou ik ze zeker opnieuw kopen. De andere waarschijnlijk niet.

xx

1 opmerking: