Pagina's

21 jul 2013

Hema Moisturising Lipgloss

Hallo!
Ik was gister even langs de Hema gegaan met een nicht en zag deze lipgloss en vond hem gelijk mooi!
Hierover vandaag dus een review.

Hij viel mij op omdat hij een mooie lichte kleur heeft. Een beetje een milky gloss. Wat ik ook nog leuk vond is dat er supermooie glittertjes in zitten.
Het is de kleur nummer 02. Het enige irritante van deze gloss is dat je hem heel vaak moet aanbrengen want er komt niet veel van het applicatortje af.


























Hij beloofd je lippen lekker zacht te maken en je lippen te helen.














Ook heeft hij een normale applicator maar zoals ik dus al zei komt er weinig van af, wat best wel vervelend is want dan moet je blijven smeren om een mooi laagje te krijgen.















Wat mij ook opvalt is dat het formaat best wel klein is. Het is niet erg want nu ligt hij lekker in de hand en is een fijn formaat om mee te nemen voor in je tas of heel simpel in je broekzak.

De pigmentatie is niet heel sterk. Als je de lipgloss echt op je lippen smeert is het een doorzichtig laagje met heel veel mooie glittertjes. Wat ik dan doe is het erop deppen.

















Links zie je dat ik het heb gesmeert en oke, je ziet wel een heeeel klein beetje milky roze glans.
Rechts heb ik hem heel dik aangebracht en dit effect krijg je ook als je het dept.

Er zit 7 ml in het verzakkinkje (?) en kost €3. Ook blijft hij ongeveer 2 uur zitten, en dat vind ik lang voor een lipgloss.

Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben gehad!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten