Pagina's

14 jul 2013

Kruidvat anti-frizz haarmasker ♥

hey,
Gister was ik even naar de kruidvat geweest, en daar heb ik een haarmasker gekocht. Het Kruidvat anti-frizz haarmasker. ( ik heb zelf geen foto's kunnen maken, want mijn camera deed het niet. Wel heb ik hem uitgetest dus het is wel mijn eigen mening!)















Het masker is van de Fruity Botanicals lijn. Dit is een lijn van Kruidvat eigenmerk met allemaal lekkere geuren. Deze ruikt naar granaat appel! Super lekker! De pot ziet er ook super vrolijk uit maar dat doet me gelijk denken aan een wat minder goed masker...
Het is een gele/oranje substantie en het voelt een beetje alsof het een body butter is, maar ook een beetje een jelly spullie.
Dit masker moet dus je pluizigheid verminderen. In deze pot zit 250 ml, wat redelijk veel is want je gebruikt maar een klein beetje, dat verbaasde me wel.

Wat mij opviel is dat bij de ingredienten op de tweede plaats (!) alcohol stond. Toen ik verder ging kijken stonden er nog meer alcohol ingredienten. Maar dat maar je haar heel erg droog dus moet het juist meer gaan pluizen?! Ook zitten er parabenen in.
Ze beloven dat je droge en pluizige haar weer zacht en soepel aanvoelt na het gebruik.

Maarja ik ging het toch maar proberen. Ik had mijn haar een klein beetje vochtig gemaakt een smeerde het mengel in mijn haar. Ik heb het toen per ongeluk 30 minuten laten zitten .. OOOPSS haha, ik denk dat het niet heel veel uitmaakt. Eigenlijk moet je het er 10 tot 15 minuten in laten zitten. Toen stapte ik onder de douche en spoelde het uit. Het ging er heel langzaam uit, en daarna voelde mijn haar heel droog en stroef. Mjaa..

Toen mijn haar droog was, pluisde het als een gek en toen ik het in een knot deed waren al die haartjes voor allemaal gekrult!
Na een dag was mijn haar pluis vrij? Huh?? Ik vond het vreemd maar mijn haar was serieus vrij van pluizigheid en het was lekker glad!!
Ik raad het dus wel aan!

Het kostte maar 1,50!!
Ik raad het jullie dus zeker aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten