Pagina's

13 aug 2013

Action shoplog :)

Ik hoor jullie al denken, weeeer een shoplog van de Action?? :P
Haha, dat klopt. Ik werk in Katwijk en op de terug weg kom ik langs de Action en ik moest nog cadeautjes hebben voor mijn zusje dus ik dacht, ik rij wel even langs.
Bijna de helft wat ik gekocht heb is voor mijn zusje!
Als je wilt zien wat ik gekocht heb kijk dan verder :)

Mijn moeder en zusje hadden laatst op zo'n schilders doek iets gemaakt, dus  moest ik die even bij kopen,
hier heb ik geen foto van gemaakt maar ze waren €1,15. Hier heb ik er twee van gekocht.

Ook heb ik deze, mja niet echt mooie maar wel super grote, toillettas gekocht. Een paar meisjes uit mijn klas hadden hem al maar ik heb hem toch maar gekocht. Deze kostte €0,99.
Ook kocht ik omdat het bijna op was 2 pakken met wattenschijfjes. Deze waren €0,56 per pak. Per pak zitten er 80 in.

Toen ik daar toch stond nam ik ook gelijk even wattenstaafjes mee, €0,38 per bakje en er zitten er 200 in.

Bij de kassa staat drinken en er is er één en die vind ik echt super lekker, dus die nam ik ook mee.
Het is bar-le-duc en het is in de smaak sinaasappel- mango. Deze kostte €0,45.

Laatst had ik bij de action een bakje noodles gekocht, en me zusje wilde die ook dus die heb ik voor haar gekocht. Het is de smaak rundvlees en is heel lekker!

Toen ik bij de makeup stond lagen er glas vijlen en als je die van Herôme koopt, ben je zo'n €10 kwijt, maar nu waren het er twee voor €0,95!! Een mini, en dat is handig voor in je tas, en een grote. Ook zit er per vijl een zakje omheen.

Voor mijn zusje heb ik ook 2 setjes nagellak gekocht, deze waren maar voor drie nagellakjes €0,79!
In het eerste setje zit een paars,rood, en barbie roze. In het tweede doosje zit een gele kleur, groene kleur en blauw/turquoise.
Ook heb ik voor mijn zusje een pakje met armbandjes gekocht, want ze houd daar erg van.
In de setje zitten vijf armbandjes met knoopjes, en ik vind het persoonlijk niet heel leuk, maar mijn zusje vind dat wel heel leuk. De kleuren zijn rood, wit, blauw, oranje en zwart. Dit hele setje kostte maar €0,29 (!!)

Ook deze is voor mijn zusje, want ze heeft altijd als ze een knot wilt maken, rolt ze een beenwarmer op en dat  geeft hetzelfde effect als een donut. Maar ik dacht misschien vind ze het wel leuk om een 'echte' donut te hebben! Deze koste €0,89.


Dit waren de spulletjes, ik hoop dat jullie het leuk vinden !
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten