Pagina's

28 okt 2013

Eucerin volume-filler creme


Heey, vandaag review ik voor jullie een Eucerin volume-filler creme. Deze hebben we een tijdje geleden gekregen van skinpharma Ik heb deze creme niet zelf getest, want ik heb nog niet echt last van rimpels ;) Maar ik heb hem aan mijn oma gegeven en aan haar gevraagd wat ze ervan vond!








De verpakking vind ik er heel goed uitzien. Gewoon mooi en strak en in een mooi potje.


Hierboven waar het allemaal voor werkt. Om het samen te vatten: Als je de creme regelmatig aanbreng verminderd het rimpels en is de huid zichtbaar steviger. En er zitten 3 actieve ingrediƫnten in die specifiek werken in de verschillende huidlagen: Magnolol, Oligo peptides en Hualuronzuur. Vraag me niet wat het is, maar het zal vast wel goed zijn!



Zo ziet het eruit. Let niet op mijn hand, ik had enorm koude handen dus vandaar dat ze er niet helemaal gezond uitzien! Maar de creme is dus niet heel dik. Maar wel heel erg vet. De creme ruikt wel echt heerlijk! 
Mijn oma vond de creme heel erg fijn en gebruikt het dagelijks. Of het de rimpels echt verminderd, dat weet ze niet. Maar ze heeft totaal geen last meer van een droge huid. De huid voelt ook een stuk zachter aan. 

Nou dat klinkt goed! Mijn oma was erg blij mij, dus het zal zeker goed zijn! 

De creme is te koop voor 29,05 euro te koop bij onder andere:


Ga ook naar de Eucering site voor nog meer fijne producten:


xx

1 opmerking: