Pagina's

29 okt 2013

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?

Heyy,
Weer een tag voor jullie en deze heet Ben jij een echte beautyfreak? Deze tag komt van 
Beauty Before Breakfast en hier heb ik de vorige tag ook van.
Ik raad je aan om bij haar tag's (en natuurlijk ook andere artikelen :)) te kijken want zij doet het heel goed!
In deze tag ga ik mezelf ondervinden of ik een echte beautyfreak ben, Haha!
\
1. Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Niks, haha, meestal koop ik het gewoon. Ik hoef er niet voor te sparen, maar waar ik wel een beetje op moet letten is dat ik niet ''oh dat ziet er leuk uit ik koop het'' moet gaan doen zegmaar anders moet ik er wel voor gaan sparen hahaha! Waar ik wel voor wil sparen is voor een MAC product :)

2. Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Dat is best wel moeilijk. Ik denk dat ik dan ga voor concealer want, je maakt mensen blij doordat je iets voor hun camoufleert, haha. En je val niet op. Oke, beetje raar product misschien haha!

3.Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw? 
Een paar, sowieso Iris en nog een paar vriendinnen van school. Maar eigenlijk praat ik daar niet zo veel over.

4.Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Een paar weken terug heb ik een handje met oogpotloden en mascara's weggegooid, omdat het eigenlijk gewoon vies, stonk, over datum, op etc. was haha.

5.Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Toen ik 12 was droeg ik een beetje mascara, en toen ging ik op youtube filmpjes kijken van Teskuh, Beautygloss en Veracamilla en eigenlijk vond ik makeup heel leuk! Het begon daarna met een coverstick van de etos en zo langzaam aan naar eyeliner en foundation!

6.Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Ja. Ik vind zelf dat het wel meevalt met hoeveel makeup ik heb, maar als ik het dan vergelijk met vriendinnen heb ik heel veel. Meestal zeg ik gewoon dat ik best wel wat makeup heb, maar dat het ook wel meevalt.

7.Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Vorig jaar ging ik wel 3x per week, maar nu ik meer bezig ben met sparen let ik erop of ik het echt nodig heb en niet nog een zelfde kleur lippenstift wil kopen maar dan van Catrice in plaats van Essence, ongeveer 1x in de 2 weken ofzo. Het kan meer zijn maar ik koop dan niet altijd wat.

8.Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Iets meer dan een halfuur denk ik. Ik ga als eerst kijken op Beautygloss, dan naar Teskuh en dan naar Veracamilla en dan nog Misslipgloss en Lenette12345.

9.Wat is je favoriete make-up item? 
Als het gaat om wat het is dan is het oogschaduw, sinds een tijdje draag ik het elke dag en vind ik het ook leuk om te doen, eerst vond ik het niet echt leuk want het duurde wat langer. En als het gaat om welk product dan kies ik voor het Primark pallet. Die heeft zulke fijne producten er in zitten (let me know als je er een review over wilt!)

10.Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op? 
Best wel veel maar ik houd het niet bij. Als ik iets leuks zie dan denk ik oh dat lijkt me leuk, en dan houd ik het in mijn achter hoofd:
- lippenstift van MAC
- sun club palletje van Essence
- oogschaduw van Catrice
- nieuwe eyeliner van de hema
- nog een makeup product van Primark want de pigmentatie is gewoon heel goed.

Dit was de tag, en eerlijk gezegt heb ik overal wel een goed antwoord op maar ik kan niet zeggen dat ik een echt makeupfreak ben haha!

Je mag deze tag gerust overnemen maar zet er dan wel even een linkje bij van onze site!
Loves Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten