Pagina's

26 okt 2013

Tag: Wat heb je liever?

Hoi!
Vandaag heb ik een tag voor jullie en dat leek me wel is leuk omdat te doen omdat we dat nog nooit gedaan hebben. De tag heet: Wat heb je liever?
Het is een best wel bekende tag, maar ik vond de vragen best leuk om te doen!
Ik heb een tijdje op internet rond gezocht en er komen de komende weken een aantal tag's online, want ja, ik vind het zelf leuk om te doen en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen, haha!
De tag (en sommige foto's het ik van Beauty Before Breakfast neem daar ook zeker een kijkje op!) Natuurlijk mag je deze tag overnemen maar zet dan wel even een linkje van onze site erbij :).
1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor? 
Ik denk voor geen wenkbrauwen. Want nee sorry ik hoef geen snor. En wenkbrauwen kan je nog laten tatoeren of tekenen, en haha een snor opzich lijkt het mij wel grappig maar dan ook echt zo'n leuke, maar dan maar voor 1 minuut! 
2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
hmm. Ik draag sowieso niet heel vaak nagellak. Ik denk dat ik zou gaan voor de mooie en sterke nagels. Ik hou ook niet heel erg van nagellak want als ik het opdoe dan is het er na 1 dag alweer af. Haha, ik kan er niet zo goed mee omgaan!

3.Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Sowieso lang haar! Bij sommige mensen vind ik kort haar goed staan. Maar ik weet dat het bij mijn niet staat. Met lang haar kan je er ook een vlecht of iets leuks mee doen, zodat het nog iets korter is. 

4.Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?
Met een smokey eye. Ik vind dat zelf heel mooi en je kan elke dag een andere kleur gebruiken. Maar nooit meer oogmakeup? Nee dat hou ik niet vol!

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Dan hele rode wangen. Ik heb snel rode wangen dus ik ben er aan gewend, ik wil geen grauw gezicht hebben, dan zie je er een verdrietig uit!

6.Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Geen, ik vind het heel zielig voor de diertjes, ik zou dan wel makeup laten tatoeren. 

7.Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
1 dag zogenaamd ziek zijn, ik vind het niet heel erg om niet op school te zijn haha!

8. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Het blijft bij mij nooit langer zitten dan 1 dag want ik krabbel eraan, en dat vind ik lelijk dus ja ik moet het er wel af halen!

9.Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Een lekker ruikende, ik gebruik niet zo vaak bodylotion en als ik het doe is het voor de geur. Mijn benen ofzo zijn nooit echt droog.

10.Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Ik ben pas 14, ik hoef nog geen grijs haar hoor, haha! maar eigenlijk ook niet een felle kleur. Meestal op instagram zie je foto's met meisjes die hun haar blauw hebben, maar bij hun staat het. Bij mij niet, dat weet ik nu al! Maar als ik moest kiezen dan toch maar roze :'(

11.Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels? 
Nooit meer, want eigenlijk doe ik het nooit. 1x In de maand ofzo.

12. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist? 
Ligt er een beetje aan of ik geld krijg haha. Maar als we daar even niet van uitgaan dan van de parfumerie niet meer. Bij de drogist heb je ook L'Oreal en Maybeline en eigenlijk vind ik die ook prima.

13. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen make-up dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorging) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen? 
Mijn hele stash inleveren! Ik kan voor 250 wel twee keer mijn stash van kopen denk ik!!


Dat was de tag, ik hoop dat jullie heb leuk vonden!
doegg Noor



Geen opmerkingen:

Een reactie posten