Pagina's

21 dec 2013

Common White Girl Tag

Hey allemaal!
Het is heel lang geleden dat we een echt artikel hebben gemaakt. Ik heb vandaag voor jullie weer een tag omdat ik het leuk vind om te maken maar ook best wel snel en handig is voor mij. Je hoeft hiervoor namelijk geen extra product foto's te maken en dat scheelt soms wel een uur!
Hiermee bedoel ik dus niet dat ik er geen zin in heb, want ik vind het juist heel erg leuk, maar het kost gewoon heel veel tijd!
Maargoed! Door met de tag: The Common White Girl Tag!
Hierin laat ik zien of ik een echte White girl ben!
Let's Started!
 
 

Favoriete Starbucks?
Hmm.. Ik denk Caramel Frappuccino,  maar in de winter gewoon chocomelk ♥.
 
Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Een uur ongeveer. Met douchen, aankleden, makeup, haar doen en ontbijten.
 
 
Hoeveel selfies maak je per dag?
Haha, uhm ik denk 0 perdag maar als ik mij verveel maak ik er wel 50 ofzo.
 
Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Ik heb 139 volgers en 32 foto's.
 
Zeg je wel eens hardop LOL of OMG?
Wel OMG maar dan Oh My Gad, zegmaar maar lol niet.
 
Draag je soms meer dan 1 keer het zelfde kleding stuk?
Ja een broek bijvoorbeeld, maar nooit meer dan 2 of heel soms 3 dagen.
 
Ben je racistisch?
Nee?
 
Hoeveel tweets heb je?
Niet heel veel, eerst tweette ik heel erg veel 24/7 maar nu echt niet meer soms 1 tweet per week ofzo maar ik heb er 5790, en op onze twitter hebben we er maar 17, volg ons: @inbeautystuff.
 
Instagram, Twitter of Tumblr?
Instagram, ik vind het zo leuk!
 
Wat doe je het meest in je vrije tijd?
Met vriendinnen afspreken en soms een artikel maken en anders filmpjes op YT kijken.
 
 
Wie zijn je favoriete YouTubers?
Beautygloss, Vera, Teske, Macbarbie07, fun, alwaysxbeyourself, misslipgloss, blushingbeauty en nog veel meer ;).
 
Hoe vaak doe je je nagels?
Bijna nooit, simpelweg omdat ik geen geduld ervoor heb! Haha.
 
Ben je een shopaholic?
Ja/nee.. Ja omdat als ik in de stad ben dan koop ik sowieso wel iets maar nee omdat ik niet heel vaak ga, omdat ik er geen zin in heb haha.
 
Hoe vaak heb je Mean Girls gekeken?
5x, best wel vaak :).
 
Heb je veel kleren?
Mwa, niet onwijs veel, maar ongeveer gemiddeld? haha, maar heel veel draag ik niet :/.
 
 
 
Maak je voor dat je gaat eten foto's van je eten?
Nee eigenlijk nooit!
 
Draag je elke dag make-up?
Ja altijd :)
 
Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?
Een 6 ofzo.
 
Hoe doe je je haar altijd?
Los, in een knot of in een staart, het verschilt per dag waar ik zin in heb!
 
Zie je er altijd goed uit?
Neehoor, haha. Soms denk ik wel, oh ik zie er best leuk uit maar op sommige dagen wil ik het liefst in me bed blijven omdat alles tegen zit..
 
Dit was de tag, je mag hem overnemen als je wilt! Als je je blog in de reacties achterlaat dan kunnen we een kijkje nemen :)
 
x Noor
 
Foto's van: weheartit en tumblr  :)

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten